Rozwoj kariery zawodowej pielegniarki

hrdZobacz naszą stronę www

Wykwalifikowana i kompetentna kadra to poważna cena i inwestycja każdej firmy. Pracownik znający swoje cele oraz zajmujący narzędzia oraz informację do ich zrealizowania, jest gwarantem sprawnego bycia firmy. Oprócz oczywistych korzyści dla firmy, koszty oraz uczenia powodują rozwój pracownika, zwiększają jego cenę i efektywność pracy, zaspokajają potrzebę kształcenia się i samorealizacji, aż wreszcie sprawiają, że odczuwa się wartościowy i uznany, co jest stanowisko w strukturze relacji wewnątrz firmy.

Szkolenia kadry poświęcone są dla ludzi wszystkich poziomów - z najmniejszych stażem (np. dla asystentki kurs savoir vivre w interesie) po kadrę zarządzającą (np. prowadzenie rozmów) oraz posiadają na końca m.in. praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do pisania czynności, (radzenie sobie ze stresem, skuteczna sprzedaż, techniki negocjacyjne), prawidłową interpretację nowości w przepisach, poznanie nowych obowiązków wymuszonych przez zmiany w ustawach, kodeksach itp. Najczęściej spotykane oferty ćwiczeń to: obsługa nowych projektów komputerowych (pakiet Microsoft, programy księgowe), zapoznanie się z nowowprowadzonymi zmianami do obsługiwanych już programów (nakładki), kursy językowe o innych stopniach zaawansowania, przepisy podatkowe (rozliczanie VAT i składek ZUS oraz rocznych deklaracji), szkolenia z działu kadr natomiast płac (zasiłki, delegacje, rodzaje umów, zatrudnianie cudzoziemców). Nowoczesna metoda szkoleń gwarantuje prowadzenie zajęć przez doświadczonych praktyków, specjalistów, autorów wielu fachowych prac i przygotowań, ciekawą formę zatrudnień (nie wielogodzinny i "stary" wykład, lecz warsztaty, chorujące na planie skupienie uwagi wszystkich), komfortowe warunki (zapewnienie sprzętu biurowego, przekąsek i napojów w trakcie przerw) i materiałów szkoleniowych. Wyszkolenie dobrego pracownika to jakieś zadanie pracodawcy, drugie - to zrobienie, aby nie zechciał poszukać nowej marki i żebym nakład dany w jego wzrost zaczął procentować.